THE GOODEST : Tüm Zamanların En İyi 20 Film Repliği

Tüm Zamanların En İyi 20 Film Repliği

20. THE NOTEBOOK


















"-Kimi seçersem seçeyim birileri mutsuz olacak.
+Birilerinin istediğini bırak! Sen ne istiyorsun?"

19. FİGHT CLUB 


















"Tüm umudunu kaybetmek özgürlüktür."

18. CİNDERELLA MAN


















"Bırak da ringe çıkayım; hiç değilse bana kimin vurduğunu bilirim."

17. HARRY POTTER VE FELSEFE TAŞI


















"İyi veya kötü yoktur. Sadece güç ve onu elde edemeyen zayıflar vardır."

16. AKIL OYUNLARI


















"Belki çok güzel bir zekâya sahip olmak hoş bir şeydir ama daha büyük hediye güzel bir kalbi keşfetmektir."

15. V FOR VENDETTA


















"Siyasiler gerçeği örtmek, sanatçılar ise gerçeği göstermek için yalan söylerler."

14. THE KARATE KİD


















"Hayat bizi yere serebilir fakat kalkıp kalkmamak bize kalmış."

13. ALİCE HARİKALAR DİYARINDA 


















"İmkânsıza ulaşmanın tek yolu, onun mümkün olduğuna inanmaktır."

12. SCARFACE


















"Makyajına ve yüzündeki boyalara güvenme. Yollar da güzeldir ama altından kanalizasyon geçer."

11. AŞK DOKTORU


















"Hayat aldığınız nefeslerin toplamı değil, nefesinizi kesen anların toplamıdır."

10. SİL BAŞTAN














"Onu aklından attın, peki ya kalbinden?"

9. OLD BOY 


















"Gülersen bütün dünya seninle birlikte güler. Ağlarsan tek başına ağlarsın."

8. STAR WARS


















"Korku, karanlık tarafa giden yoldur. Korku öfkeye; öfke nefrete; nefret ise acıya yol açar."

7. 3 IDIOTS












"Akıllı birinden alıntı: Varlık için değil başarılı olmak için çalış. Mükemmelliği izleyin. Başarı seni takip eder!"

6. TAXİ DRİVER








"Yalnızlık beni tüm hayatım boyunca izledi, her yerde. Barlarda, arabalarda, kaldırımlarda, dükkânlarda, her yerde. Kaçış yok. Ben Tanrı’nın yalnız adamıyım."

5. LEON


"+Sürekli tamam demeyi kes! Tamam mı?
-Tamam."

4. ESARETİN BEDELİ








"Unutma Red, umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez."

3. THE PIANİST












"– Lütfen ateş etmeyin ben Polonyalıyım.
+ O zaman neden o lanet olası Alman paltosunu giyiyorsun ?
– Üşüyorum."

2. ÖLÜ OZANLAR DERNEĞİ











"Kim ne derse desin, sözcükler ve düşünceler dünyayı değiştirebilir."

1. SE7EN










"Her sokak köşesinde, her evde, ölümcül bir günah görüyoruz ve hoşgörüyoruz. Hoşgörüyoruz çünkü sıradan, çünkü olağan. Sabah, öğle ve aksam hoşgörüyoruz. Hayır, artık olmaz. Ben örnek oluyorum ve yaptığım şey şaşırtacak, incelenecek ve izlenecek… Sonsuza dek…"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright © THE GOODEST Ebru Almalar